Veel gestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.

Bestellen en leveren

Extra lange retour periode tijdens de feestmaanden.

Wij begrijpen dat je voor het kopen van een cadeau niet mis wilt grijpen en daarom al vroeg gaat beginnen met het inkopen voor Sinterklaas en Kerst. Om hierin tegemoet te komen zullen wij de retour termijn verlengen. Namelijk uiterlijk tot 31 januari 2021 kan je je aankopen gekocht van 27 november tot 26 december kosteloos retour zenden. Ook hiervoor kun je gebruik maken van het gratis retour zenden via ons retourportaal.

Wanneer kan ik mijn product verwachten?

Bestel je binnen Nederland op werkdagen voor 23:00 uur, dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd via PostNL. In 95% van de gevallen heb je het pakketje dan de volgende dag al in huis. Bestel je vanuit België op werkdagen voor 21.00 uur, dan wordt je pakket de volgende dag afgelverd met DPD.

Wordt mijn product geleverd in originele verpakking?

Ja, alle producten worden geleverd in originele verpakking en met een (instructie)boekje.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Het is zeker mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verstuurd. Is de bestelling al wel verstuurd, dan kan je gebruik maken van onze gratis retourservice.

Betalen

Waarom is mijn aankoop niet goedgekeurd? - Klarna Nederland

Zodra je kiest voor achteraf betalen, wordt er een check gedaan om te kijken of je kunt bestellen voor het gekozen bedrag. Bij deze check kijken we naar drie factoren, namelijk: je betalingsgeschiedenis bij Klarna, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt … Meer informatie Waarom is mijn aankoop niet goedgekeurd.

Mijn kortingscode werkt niet. Wat nu?

Wat vervelend om te horen. We kijken graag met je mee om je verder te helpen. Wacht nog wel even met het plaatsen van je bestelling, aangezien we de kortingscode achteraf niet aan je bestelling kunnen toekennen. Je kan ons bereiken via info@aaabrands.nl of telefonisch op 31 248 08 04 20.

Waar verzilver ik mijn kortingscode?

Je kunt je kortingscode verzilveren tijdens de 2e stap in het winkelwagentje. Wanneer je op “ga door met bestellen” klikt kom je op de pagina om je gegevens in te vullen. Aan de rechterkant van het scherm vind je een veld met “Korting”. Vul hier je code in en druk op “toepassen”. De korting wordt dan automatisch verrekend.

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?

Per bestelling is er een limiet van 1 kortingscode. Bewaar de 2e goed voor een volgende bestelling.

Retour en ruilen

Retourvoorwaarden

Retourvoorwaarden:
1. Het product is ongebruikt / onbeschadigd.
2. Het product is voorzien van:
- origineel beschermfolie
- originele verpakking
- boekjes en toebehoren
3. - Binnen 30 dagen kosteloos retour**
( aankopen kunnen kosteloos retour gezonden worden mits voldaan aan bovenstaande voorwaarden)

Als ik een product terug stuur, krijg ik dan mijn geld terug?

Ja, zolang dit binnen 30 dagen is en het product onbeschadigd, ongebruikt en is voorzien van alle toebehoren. Wanneer we het product retour hebben ontvangen wordt binnen 2 werkdagen de terugbetaling in werking gesteld. Afhankelijk van welke bank je hebt duurt dan dan nog 1-2 werkdagen.

Ik wil het product cadeau geven, maar weet niet zeker of de ontvanger het mooi vindt. Mag het product eventueel retour?

Ja, je kunt het product tot 30 dagen na aankoop gratis retourneren. We vragen je alleen wel deze onbeschadigd, ongebruikt en voorzien van alle bijbehoren naar ons terug te sturen.

Producten

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Wij verkopen uitsluitend online. We hebben een kantoor in Harderwijk waar je op afspraak natuurlijk van harte welkom bent :-).

Contact

Zit jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.